logo
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ ارديبهشت
  • اِلخَميس ٢٢ جمادي الثانيه ١٤٣٥
  • Thursday, April 24, 2014
دکتر نسیم قیطریه
دیگر رسانه ها

سویا و تاثیرات آن

بزرگترین خوشنویسی صلوات دست نویس تحریر شد

برهانی: شاید اگر هواداران بودند من پنالتی را گل می‌کردم

چهارمین بیماری مهلک دنیا چیست؟

عکس/هدیه زیبای دختر آنا نعمتی

تصاویر: خوشحالی یعنی این!

برای رفع گرفتگی بینی و گلو، چه کنیم؟

مظنه املاک کلنگی تهران؟ /جدول

مرگ هولناک مرد جوان و مفقود شدن عامل مرگ وی

این عضو از بدن عاشق میکروب است

میدان توپخانه تهران قدیم/عکس

عجیب ترین پنیر دنیا /عکس

خنده در دو دنیا/عکس

هزینه ماهانه خانوار 4 نفره چقدر است؟

ذخیره سازی بنزین توسط مردم در منازل!/ کارتون

گپ خواندنی با ستاره فراموش نشدنی فوتسال ایران

میوه ای ساده اما پر خاصیت

مهاجم پرسپولیس در حال شالیکاری +عکس

شاهکار جواد خیابانی در دیدار الهلال و سپاهان

رتبه ایران در جذب گردشگر خارجی

خانم‌ها بیشتر مواظب واریس باشند!

دلایل خاموشی برق در جنوب تهران

رضایت مادر

عکسی از یک قنادی در زمان قاجار

رویای بنزین یارانه ای!/کارتون

اولین طلایی کشتی ایران در قزاقستان

خودروی تصادفی چند؟/ جدول

هفت آرزوی جبرئیل (ع)

قصه‌خواندن پرزیدنت برای بچه‌ها/عکس

حداکثر اجاره خانه در بهترین نقطه پایتخت

کد خبر: 9828 زمان مخابره: 1391/9/6 ساعت: 08:30 سرویس: نامه > دیگر رسانه ها

چگونه کمری باریک داشته باشیم

احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند.

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران، داشتن یک دور کمر متناسب با بدن، با انجام یک سری تمرین های ورزشی مداوم و مخصوص و داشتن یک رژیم غذایی مطلوب، امکان پذیر می شود. چربی اضافه انباشته شده دور کمر می تواند زنگ خطری برای سلامتی افراد باشد.

 


گرچه شکل و شمایل ظاهری شما متاثر از ژنتیک تان است، اما در صورت داشتن برنامه غذایی نادرست و یا نداشتن تحرک کافی نمی توانید ژنتیک را به طور کامل در داشتن اندام نامتناسب مقصر بدانید. دور کمر حدود ۸۱ تا ۸۹ سانتیمتر نامتناسب محسوب می شود. اما خبر خوش این است که هر شخصی با هر شکل اندامی قادر است مقداری از چربی های اضافه دور کمر خود کم کند.


کاهش کالری دریافتی برای سوزاندن چربی های اضافه بدن خود امری موثر محسوب می شود. اما در کنار آن شما می توانید با انتخاب بعضی غذاها نیز چربی های دور کمر خود را نشانه گرفته و به شکل مطلوبی کاهش دهید.

 


از خوردن چربی های ترانس که اغلب در مواد تهیه شده از روغن های هیدروژنه مانند مارگارین، کلوچه و بیسکوییت یافت می شود، اجتناب کنید. این مواد به افزایش چربی های دور کمر و شکم کمک می کند.


از تمرینات ورزشی مناسب کمک بگیرید:

 


به روی شکم دراز بکشید و کمی از زمین فاصله بگیرید، سپس بر روی آرنج دستان خود در حالی که به سطح زمین نگاه می کنید تکیه کنید. عضلات شکم خود را محکم به درون منقبض کنید. در این حالت باسن شما به طرف پایین و کمر صاف قرار می گیرد. سعی کنید تا حدی که می توانید در این وضعیت بمانید و از قوس دادن به کمر جلوگیری کنید. این حرکت را ۳ تا ۵ بار در روز و هر دفعه به مدت ۳۰ ثانیه تکرار کنید.


نکته: با رعایت رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش هایی مناسب، تنها با اندکی پشتکار به سایز و اندام دلخواه خود خواهید رسید.


 
نظرات بینندگان

نظر شما
نام:
captcha
کد امنیتی:
ایمیل:
نظر: