logo
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ فروردين
  • اِلخَميس ١٥ جمادي الثانيه ١٤٣٥
  • Thursday, April 17, 2014
دکتر نسیم قیطریه
دیگر رسانه ها

عکس/ تیکی تاکای خوزستان

انتقاد تند قلعه‌نویی از AFC

جهنم با این سه گروه سخن می گوید!

هند خواستار تغییر نام اینترنت

ملاک اولوالعزم شدن برخی پیامبران چه بود؟

تا کنون چند درصد مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند؟

کشف راز لاغر ماندن

وزیر خارجه اوکراین از روسیه خواست نیروهایش را از مرزهای اوکراین دور کند

صفحه اول روزنامه‌های امروز

اکر گردنتان درد می‌کند!

با خوردن این میوه سرشار از انرژی شوید

کاریکاتور/بلوف انصراف از یارانه!

عکس/شارژ گوشی با آب‌جوش

استقلال باخت و حذف شد

سوزن‌هایی که خود به خود به دست و پا حمله می‌کنند

دمی در آینه خود را ببین و آه بکش

ویژه‌برنامه کلاه‌قرمزی به‌مناسبت روز زن

دیگر ترک عادت موجب مرض نیست!

با مرد شکاک چطور برخورد کنیم؟

عکس/لیونل مسی افغانستان

توطئه هولناک مادری بر علیه پسر 4 ساله اش

چطور از یک فیلم، عکس تهیه کنیم؟

سبد کالای این دفعه بر عهده وزارت کشاورزی

احمدی از دور رقابت‌ها حذف شد

مناسب ترین راهکارها برای پیشگیری از سرطان

اگر هوش و حواس بهتری می‌خواهید این میوه را بخورید

زیارت خانه خدا پاداش موفقیت فولاد

برنامه ریزی دولت برای سبدکالای سلامت

حلزون عاشق /عکس

انفجار مهیب "شهرک صدر" بغداد را لرزاند

کد خبر: 9828 زمان مخابره: 1391/9/6 ساعت: 08:30 سرویس: نامه > دیگر رسانه ها

چگونه کمری باریک داشته باشیم

احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند.

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران، داشتن یک دور کمر متناسب با بدن، با انجام یک سری تمرین های ورزشی مداوم و مخصوص و داشتن یک رژیم غذایی مطلوب، امکان پذیر می شود. چربی اضافه انباشته شده دور کمر می تواند زنگ خطری برای سلامتی افراد باشد.

 


گرچه شکل و شمایل ظاهری شما متاثر از ژنتیک تان است، اما در صورت داشتن برنامه غذایی نادرست و یا نداشتن تحرک کافی نمی توانید ژنتیک را به طور کامل در داشتن اندام نامتناسب مقصر بدانید. دور کمر حدود ۸۱ تا ۸۹ سانتیمتر نامتناسب محسوب می شود. اما خبر خوش این است که هر شخصی با هر شکل اندامی قادر است مقداری از چربی های اضافه دور کمر خود کم کند.


کاهش کالری دریافتی برای سوزاندن چربی های اضافه بدن خود امری موثر محسوب می شود. اما در کنار آن شما می توانید با انتخاب بعضی غذاها نیز چربی های دور کمر خود را نشانه گرفته و به شکل مطلوبی کاهش دهید.

 


از خوردن چربی های ترانس که اغلب در مواد تهیه شده از روغن های هیدروژنه مانند مارگارین، کلوچه و بیسکوییت یافت می شود، اجتناب کنید. این مواد به افزایش چربی های دور کمر و شکم کمک می کند.


از تمرینات ورزشی مناسب کمک بگیرید:

 


به روی شکم دراز بکشید و کمی از زمین فاصله بگیرید، سپس بر روی آرنج دستان خود در حالی که به سطح زمین نگاه می کنید تکیه کنید. عضلات شکم خود را محکم به درون منقبض کنید. در این حالت باسن شما به طرف پایین و کمر صاف قرار می گیرد. سعی کنید تا حدی که می توانید در این وضعیت بمانید و از قوس دادن به کمر جلوگیری کنید. این حرکت را ۳ تا ۵ بار در روز و هر دفعه به مدت ۳۰ ثانیه تکرار کنید.


نکته: با رعایت رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش هایی مناسب، تنها با اندکی پشتکار به سایز و اندام دلخواه خود خواهید رسید.


 
نظرات بینندگان

نظر شما
نام:
captcha
کد امنیتی:
ایمیل:
نظر: