logo
  • ۱۳۹۳ جمعه ۱۰ مرداد
  • اِجُّمعَة ٣ شوال ١٤٣٥
  • Friday, August 01, 2014
دیگر رسانه ها

حضور 2بازیگر معروف در جشن پیراهن پرسپولیس جنجال برانگیز شد

دعوت نکونام، رحمتی و موسوی به کمیته اخلاق

معاون حقوقی استقلال: با باند نکونام قاطعانه برخورد می‌کنیم

آمار فروش فیلم‌های سینمایی در عید فطر

دفترچه راهنمای کنکور 93 منتشر شد

حمله شدید دوباره نکونام علیه قلعه نویی

نخستین تمرین فصل علیرضا حقیقی با تیم باشگاهی اش ؛ عکس

آیا دوست دارید صورتتان لاغر شود

ترسناکترین فیلم های 2013 و 2014

اظهارات جالب جرارد در خصوص سوارز

توهین هافبک وستهام به ۲ زن

کاپلو در کنار داستایوفسکی دفن می‌شود!

چگونه مغز انسان می تواند حوادث بد را پیش بینی می‌کند؟

آخرین آمار بانک مرکزی از تعداد چک های برگشتی

تجهیز 30هزار کیلومتر از جاده‌ به سیستم هوشمند نظارت تصویری

خودرویی با آخرین فناوری‌های پیشرفته+تصاویر

حمام کردن به روشی نوین +عکس

تبدیل متن به عکس و بالعکس در word

این پژو را هرگز ندیده بودید+ عکس

زمان بازگشت نیمار به میادین مشخص شد

قلمی‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار+ جدول

چرا بعضی افراد همیشه خسته و بی حال هستند؟

تمام آنچه درباره سهمیه‎های کنکور باید بدانید

۷ دانستنی برای تازه واردان به دنیای ویندوزفون مایکروسافت

کنترل این عددها ضروریست

آخرین اخبار از شرایط جسمانی معدنی از زبان همسرش

حاشیه های جالب مراسم رونمایی از پیراهن پرسپولیس

اظهارات سنگربان آلمانی جدید بارسلونا در مورد مسی

خودروهای طبقه متوسط جامعه کدامند؟

چند نکته شگفت انگیز و مهم در مورد ضد آفتاب

pixel
کد خبر: 9828 زمان مخابره: 1391/9/6 ساعت: 08:30 سرویس: نامه > دیگر رسانه ها

چگونه کمری باریک داشته باشیم

احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند.

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران، داشتن یک دور کمر متناسب با بدن، با انجام یک سری تمرین های ورزشی مداوم و مخصوص و داشتن یک رژیم غذایی مطلوب، امکان پذیر می شود. چربی اضافه انباشته شده دور کمر می تواند زنگ خطری برای سلامتی افراد باشد.

 


گرچه شکل و شمایل ظاهری شما متاثر از ژنتیک تان است، اما در صورت داشتن برنامه غذایی نادرست و یا نداشتن تحرک کافی نمی توانید ژنتیک را به طور کامل در داشتن اندام نامتناسب مقصر بدانید. دور کمر حدود ۸۱ تا ۸۹ سانتیمتر نامتناسب محسوب می شود. اما خبر خوش این است که هر شخصی با هر شکل اندامی قادر است مقداری از چربی های اضافه دور کمر خود کم کند.


کاهش کالری دریافتی برای سوزاندن چربی های اضافه بدن خود امری موثر محسوب می شود. اما در کنار آن شما می توانید با انتخاب بعضی غذاها نیز چربی های دور کمر خود را نشانه گرفته و به شکل مطلوبی کاهش دهید.

 


از خوردن چربی های ترانس که اغلب در مواد تهیه شده از روغن های هیدروژنه مانند مارگارین، کلوچه و بیسکوییت یافت می شود، اجتناب کنید. این مواد به افزایش چربی های دور کمر و شکم کمک می کند.


از تمرینات ورزشی مناسب کمک بگیرید:

 


به روی شکم دراز بکشید و کمی از زمین فاصله بگیرید، سپس بر روی آرنج دستان خود در حالی که به سطح زمین نگاه می کنید تکیه کنید. عضلات شکم خود را محکم به درون منقبض کنید. در این حالت باسن شما به طرف پایین و کمر صاف قرار می گیرد. سعی کنید تا حدی که می توانید در این وضعیت بمانید و از قوس دادن به کمر جلوگیری کنید. این حرکت را ۳ تا ۵ بار در روز و هر دفعه به مدت ۳۰ ثانیه تکرار کنید.


نکته: با رعایت رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش هایی مناسب، تنها با اندکی پشتکار به سایز و اندام دلخواه خود خواهید رسید.


 
نظرات بینندگان

نظر شما
نام:
captcha
کد امنیتی:
ایمیل:
نظر: