کد خبر: ۱۰۵۰۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۰
نامه نیوز بررسی می کند؛
شاید این سوال در ذهن شما باشد که "آی سیم" چه مزیت هایی نسبت به دیگر اپراتورها دارد؟
گروه اقتصادی نامه نیوز - چند روزی است که تلویزیون و دیگر رسانه های جمعی (حتی پیامک) تبلیغات گسترده ای را برای اپراتوری جدید شروع کرده اند. "آی سیم" نام سیم کارت تازه واردی است که هیچ کس هنوز دقیقا نمی داند مربوط به کدام نسل شبکه ای بوده و دقیقا قرار است چه امکاناتی را به مخاطبان خود عرضه کند.

اجازه بدهید با این محصول آشنا بشویم:

با جستجویی ساده و پرسیدن سوال از روابط عمومی برخی اپراتور ها متوجه شدیم که این سیم کارت، مربوط به شرکت ایرانسل است و این شرکت به دلایل نامعلومی تصمیم به عرضه محصولات مخابراتی با نامی غیر از نام خودش گرفته است.

شاید این سوال در ذهن شما باشد که "آی سیم" چه مزیت هایی نسبت به دیگر اپراتورها دارد. به هر حال با باز شدن پای نسل سوم سرویس های مخابراتی و امکاناتی نظیر مکالمه تصویری یا اینترنت پر سرعت، همه توقع دارند اپراتور های جدیدتر، امکاناتی فراتر از این موارد را داشته باشند. ایرانسل تمام "خدمات" به قول خودشان ویژه این سیم کارت را اینطور شرح میدهد:

*مرکز تماس اختصاصی به شماره 900
*حد اعتبار اولیه ۵۰۰.۰۰۰ ریال و امکان افزایش به انتخاب مشترک
*کارت مالکیت رسمی
*اینترنت پرسرعت همراه EDGE در سراسر کشور
*رومینگ گسترده مکالمه و دیتا
*دریافت صورت حساب جزئیات تماس‌های تلفنی در پایان هر دو ماه
*کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه
*سرویس های ارزش افزوده پیشرفته به روز و متنوع
*شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش

در واقع به غیر از گزینه اینترنت EDGE که می توان از آن به عنوان مزیت یاد کرد، باقی موارد به هیچ وجه ویژگی به حساب نمی آیند ضمن این که ایرانسل EDGE را برای سیم کارت های قبلی خود هم عرضه کرده بود. بنابراین  به نظر می رسد سرویس دهی این سیم کارت از محصولات قبلی ایرانسل هم محدود تر باشد! حتی نرخ تعیین شده برای این سیم کارت نیز تفاوت چندانی با نرخ اپراتور های دیگر ندارد و فقط تخفیف های تبلیغاتی محدودی برای آن در نظر گرفته شده که مطمئنا بعد از مدتی این تخفیف ها هم از بین خواهد رفت.



امیدواریم شرکت های مخابراتی و اپراتور های تلفن همراه برای هر اقدام خود مردم و نیازهای آنها را هم در نظر بگیرند. در شرایطی که در سراسر جهان، مردم با اپراتورهای نسل چهارم سروکار دارند و از امکانات فوق پیشرفته مثل اینترنت مگابیتی و پوشش سراسری ماهواره ای بهره می گیرند، حق ملت ایران است که هم در انتخاب اپراتور برتر و هم در بهره گیری از امکانات به روز دستشان بیش از پیش  باز باشد. بنابراین تولد اپراتورهایی نظیر "آی سیم" با تعریفی که فعلا از آن ارئه شده، هیچ اولویتی برای مردم ایران نخواهد داشت.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
محمد
-
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
25
همشون کلاه بردارن. از خصوصی تا دولتی. دزدی که بالا رفتن از دیوار مردم نیست. دروغ و وارونه نشون دادن واقعیت و خرق عادت هم یه نوع دزدیه. اون دنیا باید جواب ذره ذره این مال مردم خوریا رو بدن.
خدا به دادمون برسه
ناشناس
-
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
24
من جايي خوندم كه انجمن بازاريابان امريكا (AMA) براي رعايت موازين اخلاقي در بازاريابي ، رسما نظام نامه اي منتشر كرده و بازاريابان را ملزم ساخته است براي حفظ بازاري كارآمد و مطمئن مثل يك نگهبان عمل كنند. نمي دونم تو ايران هم چنين نظام نامه اي براي دفاع و احترام به حقوق مصرف كنندگان و حفظ بازار هست يا نه؟
علی
-
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
16
بله دزدی و دروغ شده جز افتخاراتشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
چندرسانه‌ای
ببینید
بشنوید
پیشنهاد ویژه
آخرین اخبار