به‌روز شده در: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
کد خبر: ۳۹۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
کاهش میزان قند اضافی از رژیم غذایی می تواند به داشتن خوابی آرام تر در طول شب کمک کند.
به گزارش نامه نیوز ، بنیاد ملی خواب آمریکا در مورد تاثیر مصرف قند اضافی بر کیفیت خواب توصیه های زیر را ارائه می کند:

- مصرف قند اضافی موجب افزایش احتمال بیدارشدن مکرر در طول شب می شود.

- بعد از مصرف یک رژیم غذای پرقند، انرژی شما به شدت سقوط می کند و بدین ترتیب در طول روز احساس کسل کننده ای به شما دست می دهد.

- از مصرف قند تصفیه شده موجود در بسیاری از آبمیوه ها، دسرها، نان سفید، نوشابه ها و پاستا سفید اجتناب نمایید.

منبع: مهر
برچسب ها: قند ، خواب ، رژیم غذایی
چندرسانه‌ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار