کد خبر: ۴۹۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
خیابان ویلا و بازارچه اودلاجان دو مرکز اصلی فروش صنایع دستی در پایتخت هستند. خیابان ویلا در دهه ۴۰ اهمیت به واسطه ساختمان اتاق بازرگانی و هتل‌های مدرن در آن اهمیت پیدا کرد و محلی برای عبور و مرور تاجران و گردشگران ایرانی و خارجی شد. وجود فروشگاه‌های صنایع دستی و آژانس‌های مسافرتی این خیابان را به یک برند تبدیل کرد. نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی پایتخت نیز مهرماه سال ۱۳۹۵ در بازار اودلاجان افتتاح شد. اما واردات محصولات ترک، پاکستانی و چینی و عرضه آن به جای صنایع دستی، مشکلات اقتصادی، گران شدن دلار و ورود کم گردشگران خارجی باعث کسادی این بازار شده است.
برچسب ها: بازار ، پایتخت ، اقتصاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
چندرسانه‌ای
بیشتر ببینید
بشنوید
پیشنهاد خاص
آخرین اخبار