کد خبر: ۴۹۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
شرکت خودروسازی تویوتا به منظور تشویق جوانان به خرید محصولاتش، اشتراک رایگان در سامانه‌های ارتباطی را به آنها هدیه می‌کند.
به گزارش نامه نيوز، یکی از چالش‌های تویوتا آن است که خودروهای سدان این برند اغلب نظر مشتریان سالخورده را به خود جلب می‌کنند و گروه‌های سنی جوان‌تر تمایلی به خرید این خودروها نشان نمی‌دهند.

آکیو تویودا، مدیر شرکت تویوتا فناوری‌های ارتباطی را بزرگ‌ترین خطر و در عین حال مهم‌ترین فرصت برای کسب‌و‌کار در خودروسازی جهان می‌داند و اعلام کرد از سال 2020 لااقل 70 درصد تولیدات این شرکت به سامانه‌های ارتباطی مجهز خواهند بود. اغلب خدمات ارتباطی که در مدل‌های مختلف کرولا و کرون به مشتریان عرضه می‌شوند جدید نیستند، اما ایده صدور صورتحساب برای دارندگان خودرو توجه زیادی را به خود جلب کرده است. مشتریان تویوتا به مدت سه سال به‌طور رایگان از سامانه «تی-کانکت» استفاده می‌کنند که سامانه هدایت خودکار خودرو را نیز شامل می‌شود. پیش‌بینی می‌شود با ارائه این پیشنهاد فروش مدل‌های کرولا در ژاپن دو برابر شود.

منبع: عصر خودرو
برچسب ها: تویوتا ، تویوتا ، تویوتا
نام:
ایمیل:
* نظر:
چندرسانه‌ای
ببینید
بشنوید
پیشنهاد ویژه
آخرین اخبار