کد خبر: ۵۱۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
لاغری معمولا دو رکن مهم دارد تغذیه سالم و ورزش منظم. اما برخی افراد به دلایل مختلف قادر به انجام ورزش نیستند. دلایلی مثل ساعات کاری طولانی، مشکلات فیزیکی و حتی تنبلی. در این شرایط راهکارهایی وجود دارد.
به گزارش نامه نیوز، هر اندازه هم که تنبل باشیم، ورزش کردن در تناسب اندام ما نقشی حیاتی دارد. بنابراین ما توصیه می کنیم که سعی کنید ورزش را ادامه دهید، اما برای تنبل ها یا افرادی که وقت ندارند راه هایی وجود دارد:

_تا می توانید آب بنوشید. هیدراته شدن بدن به سرعت لاغری شما کمک می کند

_کمتر استرس داشته باشید. سعی کنید از مدیتیشن یا مراقبه برای کاهش استرس روزانه خود کمک بگیرید تا هورمون های چاقی را کنترل کنید

_برای انجام امور خانه و محل کار داوطلب شوید تا ذهنتان منحرف شده و کمتر پرخوری کنید

_وعده های کوچک غذاهای سالم را جایگزین وعده های بزرگ و پرکالری کنید

_غذاهای خود را با ادویه هایی مثل فلفل تند مصرف کنید

_برنج مصرفی خود را به حداقل برسانید

_انواع فیبرها را در وعده های غذایی خود بگنجانید

_از مصرف کره و انواع روغن های حیوانی دوری کنید

_به جای تنقلات میوه و سبزیجات مصرف کنید

_شب ها زودتر بخوابید و ساعات خوابتان را روی حداقل 7 ساعت تنظیم کنید

_پیش از خواب شام سبک بخورید یا به یک لیوان شیر کم چرب اکتفا کنید

منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
چندرسانه‌ای
ببینید
بشنوید
پیشنهاد ویژه
آخرین اخبار